SELAMAT DATANG

Monday, January 25, 2010

( 18SX ) TANPA SEURAT BENANG


Kalau ikutkan hati dan perasaan aku sebenarnya segan nak buat cerita macam ni, tapi faham faham je la kan kalau cerita macam ni memang bak kata orang permintaan yang tinggi dan ianya sungguh " hangat di pasaran "




apa-apa pun korang semua janganlah dok salahkan aku pasal dok buat cerita lucah ni yeee .



















11 comments:

  1. eeeeuuuuuuwwww....sian ayam tuh!

    ReplyDelete
  2. salam,, hehe ddah jd follower gak...hehe ayam-ayam ko tu apa pasal jadi mcm tu? ko dera die erk?? kah3...

    ReplyDelete
  3. salam bro... seksi betul ayam2 tuh

    ReplyDelete
  4. x sejuk ke haiwan tu? ke mg gen die mcm tu?

    ReplyDelete
  5. sian ayam2 tu...mlm2 mesti sejuk? ada sediakan kain selimut tak? ko ambik bulu dia buat kibas habuk ke?

    ReplyDelete
  6. geli je tgk ayam tu...cian pn ade...huhu

    ReplyDelete
  7. euuu..sian lak..
    x sejuk ke die..

    ReplyDelete
  8. waa ayam sexy...
    kenapa leh jd gitu.??
    masalah bulu gugur kot
    g la yun nam hair care..
    wuahaha..

    ReplyDelete