SELAMAT DATANG

Friday, July 10, 2009

HARI INI DALAM SEJARAH - DI SUNGAI UDANG

SUASANA DI KG SUNGAI UDANG
KLANG

ini lah tarikh yang membawa erti dalam kehidupan ku

tarikh keramat yang membawa kepada hidup berdua dan berkeluarga

dari hidup dengan adik beradik dan mak bapa terus

bertukar hidup berdua

Macam mana ....
bagai pinang di belah dua kan ..
heheheheheh



ni lah tok kadhi yang nikahkan aku, mula2 tu memang laju gile jantung ni mana la tau tok kadhi tanya macam2 .. mampus aku

tapi nasib baik ok je .. sekali lafaz je tuuu

alhamdullillah




syoknya aku tengok mak aku , Cu dan juga adik aku makan makanan beradap .. nak tahu apa dia .. sila lihat kat bawah .....




perggghhhh .. memang menyelerakan kan.. patutlah depa x pandang kiri kanan dah !!





ni pulak ayam golek .. ingatkan buat sendiri rupanya beli kat ayamas jeeeee.....




Ini lah makcik aku ( aku pangil CU) yang banyak menolong aku dari start aku bertunang sampai la majlis kenduri kahwin kat rumah aku


Terima kaseh CU




Sessi bertukar barangan hantaran
yang depan sekali tu anak jiran sebelah rumah
yang belakang tu (yang pakai baju hijau tu ) pulak adik aku no. 2 katanya nak bertunang akhir tahun nie
tapi bila tanya .. hampeh jee
dan yang belakang sekali tu pulak ( tudung merah ) adik aku no 3 .. syok dia x payah bayar kereta pasal kereta kancil dah habis bayar ....




No comments:

Post a Comment