SELAMAT DATANG

Friday, July 10, 2009

HARI INI DALAM SEJARAH - DI RANTAU PANJANG

SUASANA DI RANTAU PANJANG
KLANG



Suasana di kawasan memasak kat rumah aku di Rantau Panjang Klang
Terima kaseh semuanya ....

kalau tidak tak makan lah org yang datang kat umah ... heheheh




yahhh... jom bersilat ...
terima kaseh kerana silat depan saya yee
almaklumlah .. Raja sehari lah katakan !!!


Upacara makan beradab bermula ... tapi tu la pasal tak kenyang tuuu
makan cover la org cakap ...





ni lah pelamin aku ... cantik tak

berseri-seri gitu kannn .....



Kesian diorang ni kena datang malam , tak dapat tgk aku pakai baju pengantin

pasal siang semua kena kerja .. ni la kawan-kawan dari Magna Prima Berhad

Terima kaseh kerana sudi hadir ...

( belakang : murni , enny , lina , Wendy, Siti )

Dudu : pear dan aku lah )



ni pulak kawan lama masa kat KISDAR .. sekarang nama dah bertukar jadi KUIS



Haaaa ... ni geng dari Merge Housing Berhad - ofis lama

Terima kaseh kerna sudi datang yeeeeee

No comments:

Post a Comment